lørdag 12. juni 2010

Gratulerer med dagen!

I dag er bloggen min to år og to dager gammel, og det fortjener vel et lite bursdagsinnlegg :) Hipp hurra for bloggen min!

Det er veldig mye som skjer for tiden med tanke på at jeg holder på å flytte og jeg er nettopp ferdig med tidenes mest slitsomme eksamensperiode. I morgen flytter jeg (forhåpentligvis) helt inn i den nye leiligheten (har foreløpig bare halvveis flyttet inn), og da kan jeg snart senke skuldrene helt og bare nyte sommerferien min.

Jeg gleder meg veldig til å flytte inn sammen med de to jentene som bor der fra før, og jeg er spent på hvordan det neste året blir. Jeg satser på å få ladet opp batteriene mine mest mulig før august, slik at jeg er klar for fadderperiode, studiestart og alt som hører med der av sosiale happenings. Gleder meg allerede!

Ingen kommentarer: