søndag 31. juli 2011

Harnas: utsatt retrospektive innlegg

Nå er jeg vel hjemme fra Harnas, og det er som å ha våknet fra en drøm. Spesielt når man kommer hjem til terrorhandlingene i Oslo og på Utøya føles det som å ha blitt revet ut av en drøm og kastet rett inn i et mareritt. Nå, en uke etter jeg igjen satte føttene på norsk jord, er jeg tilbake i en nokså travel feriehverdag, og jeg har ikke hatt tid til å skrive oppsummerende innlegg om Harnas, slik jeg hadde planer om. Det får komme når jeg er ferdig med kontinuasjonseksamen jeg skal ta 10.august.

Nå har jeg hatt noen herlige dager sammen med familien, og da spesielt Lille. På torsdag blir det en snartur opp til Trondheim, og så er det ned igjen for å være med i bryllup på lørdag, før jeg drar opp igjen på mandag for å lese til eksamen, og så begynner vel det nye skoleåret ikke lenge etterpå. Det skal bli deilig å komme opp til mitt andre hjem, til samboeren, komiteen, nye fag og den fine leiligheten vår. Jeg gleder meg til å komme inn i skikkelige rutiner igjen (ok, kanskje ikke skikkelige rutiner, men noe rutinelignende) og det skal bli godt å se nye og gamle venner igjen :)

Ingen kommentarer: