onsdag 9. mai 2012

Alene hjemme

K.R. er på businesstrip igjen, og for en gangs skyld er jeg ikke med. Det passet dårlig med tanke på at jeg har hjemmeeksamen nå, jeg har dårlig råd og foreløpig ingen fast inntekt for sommeren, og helt ærlig så er det ikke så gøy å sitte og se på guttene spille en uke.


Jeg spiller jo spillet selv, men guttene spiller nå for å teste forskjellige kort og decks mot hverandre, og da trenger de mer erfarne spillere enn hva jeg er. Noe som er helt forståelig. De drar jo på denne turen for å gjøre det best mulig, ikke for å bare spille Magic.


For en gangs skyld så takler jeg helt fint at han skal være borte en uke. Jeg var ikke nervøs eller engstelig før han dro, og jeg er også helt rolig nå som han er borte. Jeg er fullstendig klar over at jeg antageligvis får ha minimalt med kontakt med ham, men det er ok. Etter å ha vært med på tre magic-turer så vet jeg hvor slitsomt det er og hvor opptatt man er. Men det føles uansett godt å ikke være stresset over det.


Selvfølgelig savner jeg gutten. Jeg savner ham hele tiden. Aller verst er det når jeg legger meg eller skal stå opp. Det er vanskelig å få sove, så jeg setter på en lydbok som får meg til å fokusere på andre ting frem til jeg sovner. Jeg merker også at jeg er veldig lite motivert til å jobbe med hjemmeeksamen, men det kan ha flere grunner.


I det store og det hele så er jeg kjempefornøyd med at jeg har gjort så store forbedringer. Jeg har kommet langt og jeg er stolt av meg selv. Det med å sovne og generelt være alene i leiligheten er bare småting i forhold til det jeg kunne slite med før, så det er godt å se at ting sakte, men sikkert går fremover.


.. Så var det bare å få ferdig den teite hjemmeeksamenen da..


Published with Blogger-droid v2.0.4

Ingen kommentarer: