onsdag 25. november 2009

Ønskelitse - Julen 2009

Her er årets ønskelitse:

Jeg setter faktisk veldig stor pris på både sosiale og symbolske gaver, bare så det er sagt :) Denne er vel egentlig kun relevant for familien og Kjæremin, da jeg ikke forventer å få gaver fra noen andre - i så fall ønsker jeg bare sosiale gaver :)

  • Elizabeth Arden Green Tea Honey Drops Body Cream - klikk for å se detaljer, evt for å bestille.

  • Penger til Namibiatur i 2011

  • Penger til naprapatbehandlinger

  • Sosiale gaver - besøk, kafébesøk etc

  • Symbolske gaver

  • The Gathering Storm - bok av Robert Jordan og Brandon Sanderson - klikk på tittelen for info

  • Raggsokker

  • Fine strømpebukser - tykke eller tynne, gjerne med mønster - i str 34 ellerså

  • Myk matte - til å gjøre yoga på

  • Yoga Instruksjonsdvd

  • Antiskli-sokker til å gjøre yoga i, dvs vanlige sokker, bare med antiskli-greier på (trenger ikke nødvendigvis å hete 'yogasokker', da disse antageligvis koster mer bare fordi de heter noe med yoga)

  • Bok med sanger og gitargrep

  • I år som i fjor: Gitarstøtte (klikk for info) - og som man ser så er det ikke så veldig dyrt

  • Kalender - gjerne Nemi :)

  • Hode-/nakkestøtte for å ha i badekaret

  • Imogen Heaps nye plate - Ellipse

  • Tinkerbell og den forsvunne skatten* - DVD (er mulig å få tak i den på Rema 1000, og det er ikke filmen som bare heter "Tingeling" jeg mener, for den har jeg allerede)


  • *Ja, jeg vet at den egentlig heter "Tingeling og den forsvunne skatten" :P

    Da kom jeg ikke på mer i farten, men kommer nok til å legge til mer etterhvert.

    Ingen kommentarer: