onsdag 9. desember 2009

I dag er det 9. desember. I dag..

Nå sitter jeg i stua, og skulle vel egentlig lagt meg, men som vanlig kjenner jeg meg mest kreativ sent på kvelden. Det er nok ikke å komme bort fra at jeg er et nattedyr.

Jeg fatter ikke hvor månedene mellom august og desember ble av. Dette semesteret har gått kjempefort, og det ser ikke ut til at det har tenkt til å bremse opp i desember..

I dag tikket det inn en melding fra tatovøren 'min'. Hun har tegnet et utkast til tatoveringen min, men ettersom mobilen min er på reparasjon måtte jeg sende bildet til Kjæremin som så måtte overføre det til pc'en sin før jeg kunne se noe særlig. Så fant jeg ut at jeg måtte skrive ut bildet for å fargelegge det, for det var litt vanskelig å gjøre seg opp en mening når det bare var en masse streker. Jeg legger ikke ut bildene her, men ååh! begge utkastene så veldig fine ut! Jeg fikk Kjæremin til å tegne den ene på leggen min, bare sånn for å se, men jeg tror jeg må tenke på det litt til. Har to uker til på meg, heldigvis.

Hmm.. da sporet jeg av igjen, og nå viste det seg at jeg glemte Grey's Anatomy igjen.. jeg er håpløs.. Så da tror jeg at jeg legger meg. Nattings!

Ingen kommentarer: