tirsdag 22. desember 2009

"Da er du en av oss!"

For de som trodde at jeg aldri kom til å gjennomføre tatoveringsplanene mine: Nå er det gjort!

(For de som ikke kjente til disse planene, så kan man lese om de her, her og her)

Nå har jeg en gepard på leggen, og den er nydelig. Bilder kommer senere. (Tatovøren trodde riktignok det var en panter, men jaja)

Kjapt oppsummert: Ikke vondt nok! Leker litt med tanken på å ta en til en gang, men det blir nok en god stund til ennå. Må finne et sted hvor det kunne passet å ha den. Motivet har jeg allerede, for tatovøren ga meg to utkast til tatoveringen min. Den jeg nå har på leggen var ikke den umiddelbare favoritten, men det er absolutt den som passer best på leggen min, og jeg synes den er kjempefin.

Den andre er selvfølgelig også en gepard, men den er veldig annerledes. Grunnen til at jeg ikke kunne ha den på leggen var fordi den var så lang, og leggen min er ikke akkurat bred. Hun ville ikke gjøre den mindre pga alle de små detaljene som da kom til å bli nært til mikroskopiske, hehe.

Det var selvfølgelig vondt mens hun tatoverte meg, men det var kun mens nålen var på leggen. Det var vondest der huden var tynnest og det nesten var rett inn på benet, men det gikk overraskende greit. Da hun var ferdig sa hun "Da er du en av oss!", og ja.. nå er jeg en av dem, og jeg liker det.

Ingen kommentarer: