onsdag 22. juli 2009

Bildespesial failed

Jeg hadde laget ferdig nesten halve bildespesialen, men tror du ikke blogger.com klikket seg så alt ble borte? Hadde jobbet med det en time, og nå sitter jeg igjen med kun tittelen, som jeg nå riktignok har skrevet om.

Da gidder jeg ikke mer nå. Må stå opp og pakke ettersom Kjære og jeg tar turen til hjemstedet hans i dag for å forberede oss til den store Øyturen til helgen. Torsdag og fredag skal for min del brukes til å møte folk i Oslo, være litt med broren min og så overnatte hos venninnen jeg har skrevet om tidligere. Tror det blir veldig koselig :) Kan hende jeg får mulighet til å jobbe med innlegget senere i kveld. Time will show.

Er forresten spent på hvor mye jeg må pakke ettersom jeg både skal pakke til Oslotur, telttur, og så vet jeg ikke helt når jeg skal hjem.. hmm :P

Og så.. *trommevirvel*
Jeg har bestilt time hos tatovør!
Klokka 09.00, tirsdag 22.desember.
Jeg er spent!
Jeg har gitt henne et ark med bilder av utgangspunktet mitt og hvilken stil jeg gjerne vil ha den i. Jeg endte opp med geparden, men var ikke helt fornøyd med originalen, så tatovøren skal jobbe litt med motivet og sende meg utkastet sitt på mms. Jeg har ikke tenkt til å poste det her rett og slett fordi jeg ikke vil at noen skal stjele det. Mulig jeg er paranoid, men det er mitt motiv.

Så det som skulle endelig skulle bli en presentasjon av min opplevelse av Hove ble dessverre bare en 'vanlig' post, men men.. den kommer snart!

1 kommentar:

Kira Hellsten sa...

Hei ^_^ Vel,jeg har hatt migrene før,så tror nok at det er på vei til å utvikle seg. Både mamma og mormor hadde det også,så er nok sannsynlig at jeg holder på å utvikle det. Per olav,som er lege, sa også at alle symptomene mine tyder på at det er migrene,men jeg har ikke begynt å ta medisiner enda,for det har heldigvis gått over..for now anyway ^_^

Haha,I know! LA Ink er farlig! Ihvertfall når man har lyst på tattoo fra før av xD
Men det er vel snart på tide at vi gjør det å ;) Kan ikke vente til vi blir 40 liksom.hehe. Jeg vurderer å gjøre det til januar,for da har jeg penger. Så da kan du fortelle om din tattoo historie først! ^_^ Kanskje jeg blir litt tøffere.Jeg er jo livredd for alt som har med nåler å gjøre :p