søndag 16. november 2008

Ønskelitse

To innlegg på én dag?!

Jeg har lenge hatt planer om å gjøre dette, så da må jeg nesten gjøre det mens jeg har tid og allerede sitter innlogget på bloggen min: Jeg legger herved ut min ønskelitse til jul, og ja, jeg mener å skrive "litse". Jeg kommer antageligvis til å legge til flere ting på listen etterhvert som jeg kommer på mer.

Ting jeg mener at jeg trenger:

  • Stativ til å sette gitaren på

  • Penger til Afrika-tur! Kjedelig å gi, men absolutt noe jeg trenger :)



Ting jeg gjerne vil ha, men ikke trenger:

  • T-skjorter fra: Order of the Stick-shop'en, MegaTokyo shop'en
    , Jinx, ThinkGeek eller andre stilige, nerdete t-skjorter, gjerne WoW-relatert - bare husk at jeg er ei ganske lita jente!
    Jeg bruker str 34 eller S-XS i t-skjorter

  • Ny linse til kameraet mitt - dette er dyrt, så jeg forventer ikke å få det, egentlig, men jeg skulle gjerne hatt en linse som er litt bedre enn den jeg har fra før, og broren min vet hva jeg mener.. tror jeg

  • Raggsokker

  • Enkel hettegenser/jakke - sånn treningsgenser med glidelås foran, nothing fancy, men jeg trenger slike til vanlig bruk, ensfargede

  • *mamma kjøpte en flaske Pisang Ambon til meg da hun var på besøk, så det er herved strøket fra listen :)*

  • "Dustefjerten og den store vårdagen" - lydbok (helst på cd)

  • "God aften, mitt navn er Cox" - lydbok (helst på cd)



For de som ikke føler at de har lyst til å kjøpe noe sånt så tar jeg veldig gjerne i mot:

  • Sosiale gaver - kafébesøk o.l. med venner er verdt mer enn man tror

  • Gaver som går til veldedige formål, som for eksempel Gaver Som Forandrer Verden



Ting jeg overhodet ikke trenger, og helst ikke vil ha:

  • Tøfler - jeg har fått en del

  • Smykker


Dette er ikke en liste som er lagt ut med den hensikt at flest mulig skal kjøpe julegave til meg, men den er ment mer som litt hjelp for de i familien og de vennene jeg har avtalt å utveksle julegaver med :)

Ingen kommentarer: