fredag 16. oktober 2009

Planer for helgen

Jeg har kanskje siktet litt høyt, men her er de planene jeg håper på å få gjennomført i løpet av helgen:

  • Vaske badet og kjøkkenet - Fail

  • Vaske badekaret skikkelig, slik at antiskli-sommerfuglene kan settes på plass - Fail

  • Vaske og rydde bort sengetøy og håndkler - Halvveis done

  • Lese forrige ukes kapittel i AlgDat - Done (60 sider!)

  • Lese neste ukes kapittel i AlgDat - Fail

  • Lese litt i ObSys - Fail

  • Dra på innflytningsfest - Done :D

  • Møte Sonia - Done

  • Dra på, og coache, årets første korøvelse - Done

  • Stå for å lage middag og ta oppvasken i helgen
  • - Litt fail, men done :)

    Og så håper jeg at jeg får tid til å sove ut skikkelig, spille litt og slappe av litt på sofaen sammen med Kjære. Blir litt spennende å se hvor mye av dette jeg faktisk får gjort :P

    Ingen kommentarer: