onsdag 14. oktober 2009

Så var det vel på tide med et nytt innlegg..

Dette blir et litt oppdaterende innlegg ettersom det er så lenge siden jeg sist skrev her.



Som en liten kommentar til forrige innlegg så har det da altså blitt til at jeg drar til Åre. Først meldte jeg meg på og "glemte" å melde meg av, men så viste det seg at turen kom til å koste 1.500kr mer enn forventet, og med tanke på noen litt uforutsette regninger denne måneden så følte jeg ikke at jeg hadde råd til det. Jeg ble litt irritert, ettersom jeg hadde brukt lang tid på å bestemme meg, og når jeg endelig tar en avgjørelse så skjer dette.

Vi fikk selvfølgelig muligheten til å melde oss av igjen, noe jeg vurderte sterkt inntil det plutselig kom noen jenter fra klassen og spurte om jeg skulle dra eller ikke. Jeg sa at jeg antageligvis ikke kom til å dra pga prisen, og da lurte de jammen meg på om jeg ikke ville bo i en leilighet i Åre sammen med dem, ettersom de hadde plass til en til. Nå kommer turen til å koste meg maks 600kr ellerno, og dette er en mer overkommelig pris, i tillegg til at jeg allerede nå vet at jeg får bo sammen med noen veldig koselig jenter, og vi skal bo svært sentralt. Jeg gleder meg!

Og ellers..
- Nå har jeg bodd sammen med Kjære i litt over to måneder, og det går over all forventning. Han har faktisk vasket opp og ordnet mer i leiligheten enn meg, og jeg synes det er utrolig deilig at han selv klarer å se at søpla må tømmes, og lignende.

- Jeg har kommet igang med trening, mer nøyaktig svømming, og jeg svømte faktisk 1000m forrige trening. Stolt!

- Skolen går greit. Jeg føler at det fortsatt humper og går, men at jeg klarer meg. Jeg hadde nylig midtsemesterprøve i matematikk (samme matematikken hvor jeg strøk på midtsemesteren i fjor, og som man kan lese om her). Denne gangen fikk jeg B! Er strålende fornøyd og føler at jeg faktisk KAN dette, noe som er motiverende.

Det er vel de viktigste punktene jeg kom på sånn i farta..

Men det er en ting jeg har tenkt mye på i det siste: Til tross for at dette visstnok er den verste høsten i Trondheim på lenge, og det er mye jobb på skolen, så kunne jeg ikke tenke meg å være noe annet sted. Jeg stortrives her oppe, både som samboeren til Kjære og som student i et miljø hvor jeg har så mange fine folk rundt meg. Jeg setter enormt stor pris på de jeg har rundt meg, og jeg gleder meg til jeg ser kjentfolk på skolen, eller hvor det skal være. Takk skal dere ha for at dere er her! Det hadde ikke vært det samme uten dere :)

Ingen kommentarer: