onsdag 8. januar 2014

5 day challenge, day 1

Da var vi i gang, om enn noe forsinket. Stod ikke opp før 17 i dag, etter å ha vært våken til 05 på natten. Jeg vet det er helt bak mål å være oppe til så sent, og så sove i 12 timer, men sånn ble det nå. Hadde ingen forelesninger i dag, så da var det ingen spesielle planer før jeg skal på jobb kl 19. Så da ble yoga-øvelsen gjennomført litt over 17 i dag, men det ble da ihvertfall gjennomført, og det føltes godt å gjøre yoga igjen.

I skriveøvelsene i denne utfordringen går ut på å først og fremst lese en motiverende artikkel e.l. og så sette noen mål for dagen. Målet for dagen i dag er å i det minste gjennomføre dag 1 av utfordringen, selv om jeg ikke får tatt noen pause på jobb, så "Midday Break" utgår litt.

Anyways.. dagens artikkel er fra samme nettsted som utfordringen, Elite Daily: 5 Simple Truths You Need To Keep In Mind As You Embark On The New Year. Jeg liker dette nettstedet veldig godt, og denne artikkelen er en sånn type artikkel alle burde ta en kikk på iblant. Her vil jeg bare ramse opp punktene, artikkelen kan du lese selv :)

  1. Du er sterkere enn du tror
  2. Du kan ikke alltid kontrollere alt
  3. Ikke kast bort tid på å prøve å få andre til å like deg
  4. Du fortjener å være lykkelig
  5. Våg å være annerledes
Da er det snart tid for å gå på jobb, så da får jeg avslutte her for i dag, og heller satse på at jeg rekker både yoga og skriving før forelesning kl 08 i morgen. Namaste :)


Edit: Hurra for innlegg nr 100!

Ingen kommentarer: