onsdag 8. januar 2014

Nyttårsforsett 2014

Jaja, så har det gått et halvannet år siden jeg skrev sist, men det får så være. Jeg har for det meste skrevet for min egen del uansett.

Med et nytt år hører det med å sette opp nyttårsforsetter, noe jeg egentlig aldri har gjort før, men i år ble jeg inspirert av denne nettsiden. Ta en kikk på utfordringen, kanskje det er noe for deg også. Eller kanskje du blir inspirert av en av de andre artiklene. Denne setter opp en utfordring som går over fem dager, og den satte igang tankene mine litt. Jeg endte opp med å skrive ned 13 nyttårsforsett som jeg skal henge opp på soveromsveggen før jeg legger meg i kveld, men jeg vet ikke om jeg skal skrive opp noen av dem her da jeg føler at de er ganske private.

Som en del av den fem dager lange utfordringen skal jeg skrive to ganger om dagen, og da tenker jeg å skrive et blogginnlegg om morgenen og en tekst/brev for hånd om kvelden.

Utfordringen ser slik ut, med øvelser som skal utføres om morgenen, ved lunsjtid og til kvelds. Trykk på linkene for å se de forskjellige øvelsene for hver enkelt dag.

Dag 1
Yoga
Write
Midday Break
Exercise
Drink tea and write

Dag 2
Yoga
Write
Midday Break
Exercise
Drink tea and write

Dag 3
Yoga
Write
Midday Break
Exercise
Drink tea and write

Dag 4
Yoga
Write
Midday Break
Exercise
Drink tea and write

Dag 5
Yoga
Write
Midday Break
Exercise
Drink tea and write

I tillegg til dette har jeg begynt på en 30 dager lang utfordring i både styrketrening og yoga. En av grunnene til at jeg gjør dette i stedet for å trene på treningssenteret er fordi jeg i høst fant ut at jeg ikke hadde ork til å reise til treningssenteret etter å ha hatt praksis, og siden jeg uansett ikke har råd til å være medlem ved treningssenteret til høsten igjen så må jeg prøve å få inn litt rutiner for å trene hjemme. For tiden har jeg en relativt aktiv jobb, men styrketrening og yoga er uansett smart for å forebygge skader, i tillegg til at jeg selvfølgelig komme i litt bedre form.



Så, i morgen starter jeg, og jeg håper jeg i det minste klarer å fullføre den første utfordringen, ettersom den tross alt bare er på fem dager :) Oppdateringer vil komme etterhvert. Wish me luck!

Ingen kommentarer: