torsdag 28. august 2008

Dagen i dag




I dag er det akkurat ett år siden jeg fikk følgende melding fra kjæresten min:

"Ok. Jeg har bestemt meg. Vi kan prøve :)"


Hvilket betydde intet mindre enn at vi skulle gi forholdet vårt et ny sjanse etter det hadde vært slutt i 6 måneder. Var jeg glad for å få den meldingen? JA!

Så nå er vi her, ett år senere, still going strong. I ettertid har jeg innsett at vi kanskje trengte den "pausen" vår, til tross for et utrolig tøft brudd for min del. Forholdet vårt på den tiden var ikke spesielt bra, og vi kommuniserte nok ikke så godt som jeg trodde. Men det har blitt mye bedre nå. Jeg føler at vi har et mye mer ærlig og sunt forhold nå, så det var nok verdt å gå igjennom så mange vonde måneder for å få det til.

Vi setter mer pris på hverandre nå, og tar ikke hverandre for gitt. Vi klarte oss veldig godt gjennom vanskelighetene fjor vinter ga oss, og kom sterkere ut av det.


Jeg elsker deg, gutten min, og jeg gleder meg til å ta fatt på nye utfordringer sammen med deg.

Ingen kommentarer: