tirsdag 14. juni 2011

Bildespesial: Livet i Eilert

Nå har jeg tømt minnekortene på begge kameraene mine, samt mobilen, slik at jeg har mest mulig plass til jeg reiser til Namibia neste onsdag. Nå som jeg har ferie og er hjemme på Toten, hvor jeg ikke lenger kan ordne og styre i den nye leiligheten, har jeg endelig tid til å sette meg ned med en nogent utsultet blogg. Det blir antageligvis mer enn ett blogginnlegg i dag, men det må man bare tåle :)

Det aller første er en bildespesial fra livet i Eilert, den koselige leiligheten jeg nettopp har flyttet fra.

Klikk på bildene for større versjon
Høstsemesterets pensum - litt mer overkommelig når man har en kopp te ved siden av


Et koselig hjerte Tante hadde sydd til meg før jul :)


Stuevinduet vårt, pyntet for julen





Pepperkakehuset vårt












Kommer nok til å savne den fine stua vår, selv om stua i den nye leiligheten absolutt har blitt koselig den også :)

Ingen kommentarer: