tirsdag 14. juni 2011

Bildespesial: Strikkeprosjekter

Jeg har dessverre ikke samlet bilder av alle strikkeprosjektene mine det siste året, men her er det jeg er mest stolt av. Dette strikket jeg til ei venninne som fødte ei jente i november 2010. Sokker og luer strikker jeg alltid når noen jeg kjenner får barn, men alle jeg kjenner har fått gutter frem til nå, så da var det moro å endelig få strikke noe som ikke var grønt, blått eller hvitt, og endelig fikk jeg prøve meg på en kjole. Jeg ble veldig fornøyd med det endelige resultatet, og jeg har fått mye skryt av det i etterkant :) Fargetonene var visst midt i blinken, og passformen på lua var veldig bra.

Trykk på bildet for å se en større versjon
Lue og sokker


Kjolen, som mamma har vært snill å brodere kantene på, i tillegg til å lage en søt blomst :)




Ingen kommentarer: