tirsdag 14. juni 2011

Bildespesial: Ny leilighet.. igjen

Som seg hør og bør når det er vår: Jeg har flyttet igjen. Dette er 6. gangen jeg flytter på 6 år, og nå begynner jeg å bli grundig lei av det, selv om det nesten har blitt en vanesak. Nå håper jeg virkelig at jeg slipper å flytte igjen med det første.

Her er altså den nye(ste) leiligheten, som jeg nylig flyttet inn i sammen med K.R. Vi brukte vel omtrent 4-5 dager på å få flyttet over alt fra våre gamle leiligheter til den nye, og nå er nesten alt på plass. Mamma og pappa skal bli med meg oppover igjen i august, og da skal vi få hjelp med å montere det fine hjørneskapet mitt i stua. Har gledet meg lenge til å få det opp igjen :)

Trykk på bildene for større versjon

Kjøkkenet


Kjøkkenhyllene


Stua


Fine hjørnet med sofa i front





I hjørnet til venstre skal det mørkebrune/svarte hjørneskapet mitt stå :) Det vil fungere som 'kontor' for min del.


Soverommet. Legg merke til den fine kurven for å ha klesvask i :)


Bokhyllene våre på soverommet. Her skal vi gjemme unna kjipe bøker som pensumbøker og lignende.


Siste del av soverommet. Pulten til venstre er for å ha muligheten til å lese/arbeide på et stille rom. Pc'en min skal flyttes inn i hjørneskapet når det settes opp, noe som vil frigjøre mye plass på og rundt pulten.


Utsikten fra soveromsvinduet vårt. Vi har antageligvis studentbyens fineste utsikt :)


Badet vårt. Her har vi fått på plass og vatret opp vaskemaskinen helt selv :) Det er utrolig deilig å ha så mange skap på badet, så vi får ryddet unna alt av håndkler og ting som hører til på badet.


Toalettet. Veldig hendig med den fine hyllen til å ha dopapir og oppbevaringsbokser for truseinnlegg og lignende oppå.


K.R. i full gang med middagen på kjøkkenet vårt :)


En av de syv gigangedderkoppene som har nettene sine i hjørnene på hvert av vinduene våre. Vi skal nok bli kvitt dem etterhvert, ettersom vi tross alt må åpne vinduene en gang i blant, og jeg ønsker så absolutt ikke å få besøk av en av disse!

Ingen kommentarer: