søndag 14. september 2008

Helg

Jeg er så fornøyd med denne helgen

På fredag leverte jeg to øvinger, møtte noen venninner jeg ikke har sett på alt for lenge, og så fikk jeg sett Wanted - noe jeg vil si er den beste filmen jeg har sett på lenge. Den var mer enn jeg hadde håpet på, og det var absolutt verdt å vente i så mange måneder for å få sett den på kino.

I går fikk jeg gjort nesten en halv øving i informatikk og en del matteoppgaver før jeg handlet, og så var det å hive seg på det første av to vors jeg var bedt på. Etter å ha sosialisert seg med folkene jeg bor sammen med så var det bare å traske noen få hundre meter opp til noen andre venninner jeg nesten ikke har sett det siste halvåret. Kjempekoselig! Fikk også hilse på noen av deres venner, og de var veldig hyggelige.
Jeg liker når lørdager utvikler seg sånn, så føler man at man faktisk har fått ganske mye ut av dagen.

I dag har jeg vasket klær for hånd for aller første gang, og jeg er litt spent på hvordan det gikk ettersom den ene strikkejakka fylte opp hele håndvasken min. Den viste seg å være litt vanskeligere enn forventet å vaske, men jeg tror det gikk bra.

Nå burde jeg vel egentlig lese litt informatikk, men det er så kjedelig, og ikke minst demotiverende når du vet at du må lese 70 sider eller så for å komme a jour... Jaja, man må vel bare sette igang.

Ingen kommentarer: