søndag 21. september 2008

Oktober snart...

Over halvveis gjennom september, og plutselig har man vært student i over en måned. Jeg gleder meg allerede til jul og til jeg kanskje kan slappe litt av i henhold til skolearbeid, selv om jeg sikkert kommer til å bekymre meg over eksamensresulateter, om jeg kjenner meg selv rett.

Anywho.. Etter over en måned her har jeg endelig fått satt meg ned og skrevet et brev til bestemor og kontaktet ei venninne om vi kanskje skulle fått tatt en kaffe snart. Jeg føler fortsatt ikke at jeg er helt i forkant når det kommer til skolearbeid, men jeg føler at jeg er nødt til å komme igang med andre ting enn nettopp det. Jeg må få tid til litt fritid, rett og slett.

Så nå sitter jeg her, klokka 11 på en søndagskveld, og prøver å få gjort litt matte. Du bør ikke bli så overrasket over at jeg ble fristet til å skrive litt i bloggen.

Når det er sagt så må det også nevnes at jeg var på RAMP-forestilling i går, og det var kjempegøy! Etter min mening er det et godt alternativ til fyll (noe kjæresten min mener at ikke finnes..), og jeg skal prøve å komme meg på neste forestilling som skulle være 4.oktober. Jeg gleder meg allerede! Det var koselig å se igjen ene læreren fra første folkehøgskolen, i tillegg til at jeg fikk igjen litt av den gode folkehøgskolefølelsen, noe jeg savner veldig.

Nei, man får vel gjøre et nytt forsøk på å finne horisontale asymptoter og så kanskje legge seg til noenlunde "vettug" tid..

Ingen kommentarer: