lørdag 27. september 2008

Kjæresten min


Jeg elsker deg

Jeg elsker deg til tross for og på grunn av alt du er, gjør og står for

Jeg elsker deg til tross for at du røyker, er kverulant og noen ganger sier ting du ikke mener

Jeg elsker deg til tross for at du er litt teit noen ganger

Jeg elsker deg til tross for at du er litt vimsete

Jeg elsker deg fordi du gidder å dra på dansekurs med meg, selv om du egentlig ikke liker det

Jeg elsker deg fordi du orker å diskutere ting med meg i timesvis sånn at jeg slipper å legge meg mens jeg er sint

Jeg elsker deg fordi du kan få meg til å smile selv når jeg egentlig ikke vil

Jeg elsker deg fordi du kan få fram gledestårer hos meg

Jeg elsker deg fordi du får meg til å se hva som er bra og godt ved meg selv

Jeg elsker deg fordi du er så utrolig god, fordi du er der for meg,
og fordi du er deg

Du er fantastisk

Jeg elsker deg


Ingen kommentarer: